fbpx

Pinigų susigrąžinimas / skrydžio datos keitimas skrendant su ryanair ar wizzair avialinijomis

Ryanair pinigų grąžinimas

Sveiki keliautojai,

šiuo metu daugelis susiduria su skrydžių atšaukimu ar jų datų pakeitimu – dalinamės procedūromis ir kontaktine informacija , kaip mes patys susigrąžinome sumokėtus pinigus už pakeistą skrydžio laiką ( Wizzair ) ir atšauktą skrydį ( Ryanair). Skrydžiai buvo į abi puses balandžio 2-7 dienomis iš Lietuvos į Olandiją ( Wizzair) ir iš Olandijos į Maroką ( Ryanair).

Visų avialinijų, skraidančių iš/į Lietuvą, nuorodas į naujausią informaciją, esamas rezervacijas, keitimo/atšaukimo galimybes galite rasti šiame mūsų įraše.

Ryanair ( skrydis atšauktas) siūlo pasikeisti skrydį arba susigrąžinti pinigus.

Wizzair ( buvo pakeistas skrydžio laikas su kuriuo nesutikome) siūlo keisti skrydį arba susigrąžinti 120 % sumokėtos sumos į jūsų Wizzair sąskaitą arba sugrąžinti 100 % į banko sąskaitą ( kortelę su kuria buvo pirktas skrydis).

WIZZAIR
1. Galima daryti veiksmus jei skrydis buvo panaikintas arba pasikeitė skrydžio laikas. Mūsų skrydis buvo balandžio 2-7, skrydis kol kas nepanaikintas – bet pakeistas skrydžio laikas. Tikslas buvo susigrąžinti už skrydį sumokėtus pinigus.

2. Lenviausia visa susigrąžinti pinigus ar keisti laiką naudojantis nuorodomis, kurios turi būti el. laiške su informacija apie pakeistą / atšauktą skrydį. Jos paprastai būna el. laiško apačioje. Jei nuorodos veikia – viskas labai paprasta, sekite instrukcijas.
3. Negavus el. laiško su nuorodomis arba jei jos neveikia – Wizzair svetainėje puslapyje arba programėlėje yra variantai pasikeisti skrydžio laiką arba susigrąžinti 120 % į Wizzair sąskaitą arba gauti 100 % grąžinimą į sąskaitą. Svetainėje pasirinkus 100 % grąžinimą, reikalauja skambinti į skambučių centrą.
4. Iš Lietuvos rekomenduojame skambinti numeriu +370 5 203 2417 . Šio numerio neradome oficialiuose kontaktuose, pavyko rasti forumuose. Reikia turėti rezervacijos kodą, el paštą ir telefoną kuris buvo nurodytas rezervacijoje, skrendančių vardus ir pavardes , žinoti kur ir kada skrydžiai– viso šito klausia telefoninio pokalbio metu. Papildomai gali reikti pasakyti paskutinius mokėjimo kortelės (su kuria buvo mokėta už bilietus), skaičius – turėkite kortelę su savimi.
5. Paskambinus reikia pasirinkti anglų arba rusų kalbas, pasirinkome anglų, po 10 minučių laukimo atsiliepė angliškai kalbantis rusakalbis žmogus.
6. Pasakėme kad noriu refund dėl skrydžio laiko pakeitimo, išvardino variantus ( pakeisti skrydį/ 120 proc į Wizzair sąskaitą / 100 proc į banko sąskaitą), pasirinkau 100 proc į banko sąskaitą. Pasitikslino sumą kuri bus grąžinta – viskas. Dabar lieka laukti grąžinimo.

RYANAIR
1. Skrydis balandžio 2-7, skrydis buvo atšauktas, atėjo informacinis laiškas, kad galima keisti skrydžio laiką arba susigrąžinti pinigus. Laiške buvo nuoroda į susigrąžinimo ( refund) puslapį, deja ji vedė į pagrindinį Ryanair puslapį. Prisijungus prie savo profilio, nuoroda į refund puslapį neveikė – internete pavyko rasti reikiamą formą https://refundclaims.ryanair.com/ .
2. Bandant pildyti formą ( reikia turėti visą rezervacijos informaciją, pasirinkti ar norite susigrąžinti pinigus tik už skrydį pirmyn ar ir atgal, pasirinkti ar tik už save ar už visus keleivius, esančius toje pačioje rezervacijoje. Norint viską susigrąžinti, reikia būtinai pažymėti, „I wish to apply for a refund for ALL customers and for ALL flights booked on this flight reservation:“
3. Paspaudus Submit refund application, įsijungia laukimo langas – mums daug kartų išmesdavo, kad mūsų rezervacijos numeris yra klaidingas ( nors jis tikrai teisingas). Socialiniuose tinkluose žmones skundžiasi ta pačia problema.
4. Vėliau prisijungus prie sistemos, skrydžio nerodė išvis. Tada spaudėme „Nerandate savo kelionės“ ir pridėjome skrydį rankiniu būdu – reikėjo rezervacijos kodo ir el pašto. Rezervacija vėl atsirado.
5. Visais nurodytais telefonai kitose šalyse nepavyko prisiskambinti. Tada pabandėme susisiekti per live chat https://prod-chatbot.ryanair.com/ . Reikės skrydžio numerio, rezervacijos numerio, datos, vardo ir pavardės.
6. Iš pradžių įsijungia botas (programa su iš anksto užprogramuotais klausimais pasirinkti ir atsakymais) – galima parašyti I need a refund for cancelled flight, išmeta galimų atsakymų – tada reikia spausti mygtuką „ I need to speak with support„. Mums prisijungė gyvas žmogus (bendravimas angliškai ) už pusantros valandos – visą tą laiką reikia sekti ekraną, nes kau prisijungia Ryanair atstovas – papildomo garso nėra, jei nebendrauji – išjungia pokalbių langą. ATNAUJINTA – yra kam neprisijungė gyvas žmogus ir po 4 valandų.
7. Po pokalbio kad nesigauna užpildyti refund formos, pasiūlė keisti skrydžio datą, atsisakiau ir paprašiau grąžinimo (refund), tada pasakė kad OK ir užpildė formą pats ir pasakė, kad lėšos sugrąžintos bus per 28 dienas, patvirtinimo laiško nebus. Dėl visa ko pasidarėmepokalbių lango ekrano nuotraukas ir nusikopijavau pokalbio tekstą.

Tikimės, kad ši informacija bus naudinga ir jūs saugiai grįšite namo.

Lukla - patogiai kelionei